Antti Häkkänen ehdolle europarlamenttivaaliin

Kokoomuksen Nuorten Liiton emerituspuheenjohtaja, pääministeri Jyrki Kataisen erityisavustaja Antti Häkkänen asettuu ehdolle eurovaaleihin.

Mäntyharjulainen 29-vuotias Häkkänen on koulutukseltaan lakimies. Häkkänen valittiin vuonna 2011 yksimielisesti Kokoomusnuorten puheenjohtajaksi. Tammikuussa 2013 Häkkänen kutsuttiin Kataisen kabinettiin pääministerin erityisavustajaksi. Lisäksi hän on toiminut muun muassa Kokoomuksen puoluehallituksessa, maakuntavaltuustossa, kirkkovaltuutettuna ja on edelleen kotikuntansa kunnanvaltuuston varapuheenjohtaja sekä kunnanhallituksen jäsen.

Häkkästä on pyydetty valtakunnalliseksi ehdokkaaksi sekä Kokoomuksen puoluejohdon että eri maakuntien toimijoiden taholta. Suomen tärkeimmiksi EU-tavoitteiksi Häkkänen nostaa työllisyyden, tutkimuksen ja osaamisen sekä turvallisuuden. Hän katsoo, että Suomen pitää terästää EU-edunvalvontaansa ja nostaa myös voimakkaammin esiin kotimaan erityispiirteitä ja vahvuuksia.

Tutustu Antti Häkkäseen tarkemmin

Antin kotisivuilta: http://www.anttihakkanen.com/

Tai piirin jäsenlehden, Häjy Magazinen vuoden 2011 numerosta: http://pohjanmaankokoomusnuoret.fi/hajy-magazine-22011/