Haemme järjestösihteeriä

Järjestösihteeri, Kokoomuksen Nuorten Liitto ry, Pohjanmaan Kokoomuksen piiritoimisto, Seinäjoki

HAEMME JÄRJESTÖSIHTEERIÄ

Haemme järjestösihteeriä Kokoomusnuorten Pohjanmaan piirijärjestön palvelukseen.

Kokoomuksen Nuorten Liitto on valtakunnallinen poliittinen nuorisojärjestö. Kokoomusnuoria toimii muun muassa kaupunginhallituksissa, kunnanvaltuustoissa, eduskunnassa ja jopa Euroopan parlamentissa sekä lukuisissa muissa erilaisissa yhteiskunnallisissa tehtävissä. Nämä toimijat tekevät meistä maan vaikutusvaltaisimman poliittisen nuorisojärjestön. Lisätietoja järjestöstä saa osoitteista www.kokoomusnuoret.fi ja piirijärjestöstä www.pohjanmaankokoomusnuoret.fi.

Haemme dynaamiseen ja nuorekkaaseen työyhteisöön järjestösihteeriä 1.10.2013 alkaen. Toimipaikkana on Pohjanmaan Kokoomus ry:n piiritoimisto Seinäjoella.

Järjestösihteeri vastaa liittojen järjestöllisestä toiminnasta piirijärjestön alueella sekä vastaa piirijärjestön hallinnosta ja taloudesta. Työtehtävä painottuu järjestötoimintaan. Tehtävä on määräaikainen. Työaika 20 tuntia viikossa. Optiona mahdollisuus kokoaikaiseen työtehtävään helmikuusta 2014 alkaen.

Odotamme hakijalta järjestöelämän sekä nuorten elinoloihin liittyvien poliittisten kysymysten tuntemusta, kokoomuslaista maailmankatsomusta ja valmiutta matkustamiseen sekä ilta- ja viikonlopputyöhön. Arvostamme soveltuvia korkeakouluopintoja sekä kokemusta järjestö- ja vaalitoiminnasta. Tarjoamme haasteellisen tehtävän, jossa yhdistyvät käytännön järjestötyö sekä poliittinen vaikuttaminen.

Työ alkaa: 1.10.2013 tai sopimuksen mukaan
Työaika: 20 h/vko, optio kokopäivätyöhön
Työsuhde: vuoden määräaikainen tehtävä
Hakemukset: vapaamuotoisten hakemusten ansioluetteloineen tulee olla perillä 20.9. klo 23.59 mennessä osoitteessa anssi.murtonen@kokoomusnuoret.fi