Kokoomusnuoret: Kangasmaa ja Kananoja Pohjanmaan Kokoomuksen piirihallitukseen

Julkilausuma 18.11.2013
Julkaisuvapaa: heti

KOKOOMUSNUORET: KANGASMAA JA KANANOJA POHJANMAAN KOKOOMUKSEN PIIRIHALLITUKSEEN

Pohjanmaan kokoomuspiirille valitaan keskiviikkona 20.11. järjestettävässä piirikokouksessa uusi puheenjohtaja innostamaan kenttäväkeä, päivittämään piirin toimintaa ja johtamaan joukkoja kohti kevään europarlamenttivaalia. Pohjanmaan Kokoomusnuoret näkeekin, että parhaat edellytykset piirin menestyksekkäälle toiminnalle takaa tiivis Pohjanmaan kokoomusjärjestöjen välinen yhteistyö sekä nuortenpiirin edustajien osallistuminen asioiden valmisteluun ja päätöksentekoon piirihallituksessa.

– Voimmekin ylpeinä esittää laihialaista Lauri Kangasmaata ja jalasjärveläistä Visa Kananojaa Pohjanmaan Kokoomuksen piirihallitukseen, piirin puheenjohtajaksi ensivuodelle valittu Lotta Kasi iloitsee. – Molemmat ovat maltillisia ja käytännönläheisiä kokoomuspoliitikoita sekä kouliintuneita järjestövaikuttajia, jollaisia Pohjanmaan Kokoomuksen piirihallitus tulee tarvitsemaan.

Kangasmaa on toiminut piirihallituksessa ansiokkaasti kolmen kauden ajan ja saavuttanut toiminnallaan ansaittua arvostusta puoluetoimijoiden keskuudessa. Aiemmin Kangasmaa on toiminut nuortenpiirissä varapuheenjohtajana ja kahden vuoden ajan liittohallituksessa, mitä kautta hän oli aktiivisesti rakentamassa puolueen ja nuorten ehdokkaiden kampanjaa edellisessä europarlamenttivaalissa.

Kananoja on väistyvä nuortenpiirin puheenjohtaja ja Pohjanmaan kokoomuspiirin varapuheenjohtaja. Hän on määrätietoisesti uudistanut Pohjanmaan Kokoomusnuoria järjestönä ja poliittisena toimijana. Lisäksi hän toimii kirkko- ja hiippakuntavaltuustossa, mistä tulee olemaan erityistä hyötyä ensi syksyn seurakuntavaalitoimintaa silmällä pitäen.

Lotta Kasi
varapuheenjohtaja (puheenjohtaja 2014)