Kokoomusnuorten johto Lapualla 28.5.2011

Pohjanmaan Kokoomusnuoret isännöivät Kokoomuksen Nuorten Liiton liittohallituksen kokousta ensi lauantaina 28.5.2011 Lapualla. Kokoomusnuorten liittojohto vieraili viimeksi syksyllä 2009 Vaasassa. Kokoomusnuorten Pohjanmaan piiri kuuluu KNL:n merkittävimpien piirijärjestöjen joukkoon.

– Pidän tätä eräänlaisena palkintona siitä nousujohteisesti edenneestä hyvästä työstä, jota olemme alueellamme tehneet. Pohjalaisilla kokoomusnuorilla on keskeinen rooli KNL:n toiminnassa, ja mielestäni tällainen vierailu on suoraa seurausta hyvästä työstä aatteen puolesta, kertoo Pohjanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtaja Anssi Murtonen.

– Kokoomusnuorten perusarvot ovat kunnossa, on suorastaan kunnia saada heidän ylin johtonsa Lapualle, kehuu Lapuan Kokoomuksen varapuheenjohtaja Kai Pöntinen.

Kokouksen yhteydessä Lapuaa esitellään vieraille paikallisten kokoomuslaisten toimesta, ja illalla klo 19.30 alkaen järjestetään kaikille kiinnostuneille avoin tilaisuus yökerho Oscarin tiloissa. KNL:n liittohallitus, mukaan lukien puheenjohtaja Wille Rydman, sekä Pohjanmaan Kokoomusnuorten piirihallitus ovat tavattavissa koko tilaisuuden ajan.

Lisätiedot:

Anssi Murtonen