Pohjanmaan Kokoomusnuoret esittää Tommi Mäkeä Pohjanmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi

Pohjanmaan Kokoomusnuoret ovat päättäneet syyskokouksessaan Vaasassa 18.11 esittää Pohjanmaan Kokoomuksen seuraavaksi varapuheenjohtajaksi Vaasalaista Tommi Mäkeä. Mäki toimii tällä hetkellä Pohjanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajana sekä Kokoomuksen Nuorten Liiton liittohallituksessa. 24- vuotias Mäki työskentelee tällä hetkellä kahdessa yrityksessä, yrittäjänä/ toimitusjohtajana sekä myyntipäällikkönä. Mäki tunnetaan myös erityisesti Pohjanmaan ja Länsi-Suomen alueella toteutattavien massatapahtumien promoottorina. Opintojaan Mäki suorittaa Vaasan ammattikorkeakoulussa pääaineenaan kansainvälinen kaupankäynti.

Järjestöllistä osaamista varapuheenjohtajakandidaatilla on lukuisista eri toimintaympäristöistä.

Merkittävimpinä aiempia luottamustoimia ovat mm. Pohjanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajuus kahden kauden ajan, reserviupseerikoulun oppilaskunnan hallitustoiminta, Ilmajoen nuoriso- ja liikuntalautakunnan varapuheenjohtajuus, Ilmajoen Salibandyseuran puheenjohtajuus, Vaasan Ammattikorkeakoulun oppilaskunnan hallitus sekä kolmen maakunnan alueella toimivan Nuorisovaltuuston Väli-Suomen piirihallituksen varapuheenjohtaja ja perustajajäsen.
Aikaisemmin Mäki on toiminut myös partiossa johtajana ja kouluttanut muun muassa pesäpallojunioreita.

Vuonna 2017 Mäki tulee toimimaan myös mm. Vaasan yrittäjien hallituksessa sekä Koskenkorvan urheilijoiden superpesisseuran varapuheenjohtajana.

Pohjanmaan Kokoomusnuoret toimii kolmen maakunnan alueella. Sen piiriin lukeutuu Etelä-Pohjanmaa, Pohjanmaa ja Keski-Pohjanmaa.

Puheenjohtajisto ja uusi hallitus valitaan Pohjanmaan Kokoomuksen syyskokouksessa 26.11 Vaasassa

Lisätietoja:
Tommi Mäki