Pohjanmaan Kokoomusnuoret: joulun ruokalahja Koiratarha Kulkurille

Pohjanmaan Kokoomusnuoret ry lahjoitti jouluksi koiran- ja kissanruokaa Vaasassa toimivan Koiratarha Kulkurin kodittomille eläimille. Ruokalahjoitukset saatiin pikkujoululahjoina jäsenistöltä, ja ne lahjoitettiin jouluviikolla lahjansaajille.

”Vuosi sitten keräsimme pikkujouluissa vastaavan joululahjan Vaasan kissatalolle”, muistelee Pohjanmaan Kokoomusnuortenpuheenjohtaja Visa Kananoja ja jatkaa, ”näillä pienillä teoilla haluamme rohkaista muitakin tekemään hyvän mielen joulutekoja ja huolehtimaan niin läheisistään kuin lemmikeistään.”

Koiratarha Kulkuri on löytöeläinkoti ja hoitola. Toiminnan arvoa entisestään nostaa se, että koiratarha pyörii osin vapaaehtois- ja harjoittelijavoimin. Lahjaa luovuttaessa järjestösihteeri Riikka Talvitie, Vaasan Kokoomusnuorten puheenjohtaja Juhana Holopainen ja Visa Kananoja tutustuivatkin koiratarhan toimintaan, ja näkevät sen lakisääteisen toiminnan turvaamisen ja tukemisen arvoisena.

Lisätietoja:

Riikka Talvitie