Pohjanmaan Kokoomusnuoret: Lauri Kangasmaa Pohjanmaan Kokoomuksen piirihallituksen jäseneksi

Pohjanmaan Kokoomusnuoret ovat erittäin tyytyväisiä eduskuntavaaleissa vaalipiirissämme saavutettuun tulokseen. Kokoomuskoneen saattaminen kovaan iskuun on vaatinut taitavaa tiimiä ja yhteispeliä. Tämän saman menestyksen jatkumiseksi kuntavaaleissa tarvitsemme jatkossakin piirin kokoomusjärjestöjen yhteistyötä. Pohjanmaan Kokoomusnuoret näkevät, että parhaaseen tulokseen pääsemme pitämällä nuoret mukana piirihallitustason päätöksenteossa nykyisellä laajuudella.

Pohjanmaan Kokoomusnuoret esittää laihialaista 25-vuotiasta kunnanvaltuutettua, tradenomiopiskelija-aktiivia Lauri Kangasmaata jatkamaan linjakasta työtä Pohjanmaan Kokoomuksen piirihallitukseen. Pohjanmaan Kokoomusnuorten mielestä Laurin mukana tullut monipuolinen osaaminen etenkin kuntapolitiikasta on korvaamaton lisä piiritason kuntavaalitoiminnassa. Toimihan Lauri piirihallituksessa jo eduskuntavaalimenestyksenkin puolesta.

”Lauri on pitkän linjan kokoomustoimija. Pohjanmaan Kokoomuksen piirihallitusvuoden lisäksi hän on edustanut Pohjanmaata kahtena vuonna Kokoomuksen Nuorten Liiton liittohallituksessa, ollen edelleen merkittävä toimija liitossa”, toteaa Pohjanmaan Kokoomusnuortenpuheenjohtaja ja Kokoomusnuorten liittohallituksen jäsen Visa Kananoja, jatkaen ”tämän lisäksi hän on vuodesta 2005 lähtien parantanutPohjanmaan Kokoomusnuorten toimintaedellytyksiä piirihallituksessa, kuluvan vuoden piirin varapuheenjohtajana. Kuntavaalivuosi edellyttää rautaista osaamista ja suunnitelmallisuutta, siksi näen Laurin olennaisena osana tätä joukkoa.”

Lisätiedot:

Visa Kananoja