Pohjanmaan Kokoomusnuoret: Visa Kananoja liittohallitukseen

Pohjanmaan Kokoomusnuorten piirikokous päätti yksimielisesti tukea jalasjärveläistä Visa Kananojaa Kokoomuksen Nuorten Liiton johtoon. Aktiivinen Kananoja on Jalasjärven Kokoomusnuorten puheenjohtaja sekä kirkko- ja kunnanvaltuutettu. Tänä vuonna hän toimii myös Vaasan yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen puheenjohtajana. 22-vuotias Kananoja on kauppatieteiden ylioppilas.

”Visalla on aitoa intoa ja laajaa kokemusta järjestökentässä toimimisesta. Visan mukanaolo on Kokoomuksen Nuorten Liiton kaltaiselle organisaatiolle suuri mahdollisuus”, linjaa Pohjanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtaja Anssi Murtonen. Kokoomusnuoret valitsevat liittohallituksen vuodelle 2011 liittokokouksessa Kouvolassa 12.-14.11.

Alavudella sunnuntaina kokoontunut piirikokous valitsi ilmajokelaisen Murtosen jatkamaan piirin puheenjohtajana. Piirihallitukseen valittiin lisäksi varapuheenjohtajaksi Lauri Kangasmaa (Laihia), ja hallituksen jäseniksi Marika Kasi (Laihia), Pauliina Seppälä (Vaasa), Tuukka Sairo (Kurikka), Jenni Rinta-Koski (Seinäjoki), Wilhelmiina Kukkamo (Seinäjoki), Jaakko Nyrhilä (Lapua), Lotta Kasi (Laihia) sekä Visa Kananoja (Jalasjärvi).

Lisätietoja:

Laura Heinonen