Pohjanmaan Kokoomusnuorten 60-vuotisjuhla Seinäjoella 17. toukokuuta

Pohjanmaan Kokoomusnuorten 60-vuotisjuhla

Kutsu

Kutsumme teidät juhlistamaan kanssamme Pohjanmaan Kokoomusnuoret ry:n 60-vuotista taivalta lauantaina 17. toukokuuta 2014 klo 18 alkaen Hotelli-Ravintola Almaan Seinäjoelle (Ruukintie 4, Seinäjoki).

Pohjanmaan Kokoomusnuoret toivovat, että paikalle saapuvat runsain joukoin kaikki nykyiset ja entiset jäsenet sekä henkiset kokoomusnuoret.

Vuosijuhlan illalliskortin hinta on 45 euroa. Hintaan sisältyy kolmen ruokalajin illallinen, ruokajuoma sekä jatkot. Illalliskortit laskutetaan huhtikuun aikana.

Vuosijuhlan jälkeen jatkamme iltaa Seinäjoen suurimmassa yökerhossa Ilonassa (Kalevankatu 2, Seinäjoki). Ilonasta on varattu seurueellemme oma tila ja käytössämme on oma baarimikko. Illalliskorttiin sisältyy sisäänpääsy jatkoille.

Sitovat ilmoittautumiset 17.04.2014 mennessä sähköpostitse osoitteeseen anna-riikka.valli@kokoomusnuoret.fi. Ilmoitathan viestissä laskutusosoitteen, mahdolliset ruoka-aineallergiat sekä pöytäseuruetoiveet. Lisäksi pyydämme ilmoittamaan mikäli olet alaikäinen tai toivotte alkoholitonta illalliskorttia. Paikkoja rajoitettu määrä!

Pukukoodi: tumma puku

Tervetuloa!

Pohjanmaan Kokoomusnuoret ry

Facebook-tapahtuma

Saapuminen:

Seinäjoelle pääsee edullisesti junalla ja juhlapaikkaa sijaitsee aivan rautatieaseman vieressä.

Majoitusvinkit:

Hotelli-Ravintola Alma tarjoaa majoitusta hintaan
1hh 75€/hlö/vrk
2hh 45€/hlö/vrk
3hh 39€/hlö/vrk
Huonehinnat sisältävät saunan käytön, langattoman verkon käytön sekä aamiaisbuffen.

Edullista majoitusta löytyy myös esimerkiksi Omenahotellista (aivan juhlapaikan läheisyydessä ja jatkopaikan kanssa samassa rakennuksessa) sekä Sokos Hotel Lakeudesta.