Seinäjokinen Ville Ojala Pohjanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajaksi

Pohjanmaan Kokoomusnuoret ry:n sääntömääräisessä syyskokouksessa 18.11. Vaasassa valittiin piirille uusi piirihallitus sekä vahvistettiin vuoden 2017 toimintalinjat. Piirin puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti 27-vuotias  Ville Ojala. Ojala opiskelee hallintotieteitä Vaasan yliopistossa, on Kokoomuksen puoluevaltuutettu ja toiminut kahden vuoden ajan Pohjanmaan Kokoomuksen varapuheenjohtajana. Tulevana vuonna Ojala tulee toimimaan myös Kokoomuksen Seinäjoen kunnallisjärjestön puheenjohtajana.

”Vuosia Pohjanmaan Kokoomusnuorissa mukana olleena on ilo ja kunnia päästä luotsaamaan pohjalaisia nuoria kohti ensi vuoden kuntavaalikevättä”, Ojala toteaa.

Istuva puheenjohtaja Tommi Mäki ei hakenut jatkokautta . ”kaksi vuotta Pohjanmaan Kokoomusnuorten johdossa ovat olleet erittäin antoisia ja tuona aikana olemme onnistuneet viemään järjestöä merkittävästi eteenpäin. Nyt on aika antaa tilaa uudelle johdolle, ilokseni voin todeta piirin olevan jatkossakin hyvissä käsissä”

Varapuheenjohtajaksi piirikokous valitsi kauhavalaisen Tuomas Lahdenperän ja taloudenhoitajaksi seinäjokisen Vilma Marttilan.

Piirihallitukseen kokous valitsi Saana Yli-Sorvarin (Vaasa), Tommi Mäen (Vaasa), Jaakko Koskelan (Vaasa), Riku Hirsimäen (Kurikka) ja Matias Juupaluoman (Vaasa).

Piirikokous valitsi myös piirihallitukselle kuusi varajäsentä, jotka ovat Manolis Huuki (Kannus), Essi Ervasti (Vaasa),

Emmi Ketola (Vaasa), Lotta Liedes (Kokkola), Tiia Lampinen (Vaasa) ja Vertteri Lehtimäki (Vaasa). Piirikokouksen puheenjohtajana toimi Pohjanmaan Kokoomuksen puheenjohtaja Jussi Taittonen.

Lisätiedot:

Tommi Mäki       Ville Ojala