Sosiaalipolitiikan osaaja Ville Ojala kokoomuspiirin varapuheenjohtajaksi

Julkilausuma 27.11.2014
Julkaisuvapaa: heti

Kokoomusnuoret: Sosiaalipolitiikan osaaja Ville Ojala kokoomuspiirin varapuheenjohtajaksi

Ville OjalaPOHJANMAAN KOKOOMUSPIIRILLE valitaan lauantaina 29.11. järjestettävässä syyspiirikokouksessa piirihallitus johtamaan toimintaa eduskuntavaalivuoden 2015 toimintaa. Pohjanmaan Kokoomusnuoret katsoo, että kokoomuslaisten kannalta parhaaseen vaalitulokseen päästään tiiviillä kokoomusjärjestöjen välisellä yhteistyöllä, jossa nuortenpiirin edustajat osallistuvat aktiivisesti asioiden valmisteluun ja päätöksentekoon piirihallituksessa.

– Esitämme ylpeinä kokoomuspiirin varapuheenjohtajaksi seinäjokelaista Ville Ojalaa, nuortenpiirin puheenjohtaja Lotta Kasi iloitsee.

– Sosiaalipolitiikkaan perehtynyt Ville on menestyksekkäällä toiminnallaan paikallisyhdistyksessä, kunta- ja opiskelijapolitiikassa, nuortenpiirissä sekä nuortenliitossa osoittanut sitoutuneisuutta kokoomuspolitiikkaan ja omistautumista järjestötoiminnalle. Ville on maltillinen, sovitteleva ja äärettömän positiivinen joukkuepelaaja, jollaista Pohjanmaan Kokoomuksen piirihallitus tulee tarvitsemaan.

Ojala opiskelee julkisjohtamista sekä sosiaali- ja terveyshallintotiedettä Vaasan yliopistossa. Hän on aktiivisesti mukana opiskelijapolitiikassa ja osallistunut yliopiston ja tiedekunnan hallintoon sekä toiminut Vaasan Kampusporvareiden hallituksessa. Hän toimii kunnallisessa luottamustehtävässä Seinäjoen kaupungin nuorisolautakunnassa.

Ojala on Kokoomuksen puoluevaltuuston jäsen, Seinäjoen Kokoomusnuorten puheenjohtaja ja Seinäjoen Kokoomuksen kunnallisjärjestön hallituksen jäsen. Hän on kuluvana vuonna vastannut Kokoomuksen Nuorten Liiton liitohallituksen jäsenenä sosiaalipolitiikasta. Hänet valittiin ensi vuodelle nuortenpiirin varapuheenjohtajaksi.

Lotta Kasin järjestö- ja koulutuspoliittinen osaaminen tarpeen piirihallituksessa

POHJANMAAN KOKOOMUSNUORTEN piirihallitus esittää laihialaista Lotta Kasia Pohjanmaan Kokoomuksen piirihallituksen jäseneksi. Kasi on nuortenpiirin väistyvä puheenjohtajaa ja Pohjanmaan Kokoomuksen varapuheenjohtaja. Kasi on aikaisemmin toiminut Suomen Lukiolaisten Liiton aktiivina ja vastaa ensi vuonna Vaasan yliopiston kauppatieteilijöiden ainejärjestön hallituksessa koulutuspolitiikasta. Kasi on Laihian kunnanvaltuuston jäsen.

Lotta Kasi, puheenjohtaja
0400–200 468