Tommi Mäki Pohjanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajaksi vuodelle 2016

Pohjanmaan Kokoomusnuoret valitsi piirikokouksessaan tiistai-iltana koskenkorvalaisen Tommi Mäen jatkokaudelle piirin puheenjohtajaksi. Mäki on toiminut puheenjohtajana myös kuluvan vuoden aikana.

Mäki opiskelee liiketaloutta Vaasan ammattikorkeakoulussa. Vuonna 2016 Mäki toimii myös Kokoomusnuorten ylintä toimeenpanovaltaa käyttävän liittohallituksen jäsenenä, johon hänet valittiin Turussa Kokoomuksen Nuorten Liiton liittokokouksessa aiemmin marraskuussa. Tommi Mäki tunnetaan myös yrittäjänä sekä lukuisten Pohjanmaan alueella järjestettävien massatapahtumien promoottorina.

Muut henkilövalinnat:
Varapuheenjohtaja 2016: Ville Ojala
Taloudenhoitaja 2016: Mimosa Pohjola
Piirihallitus 2016:
Juuso Aaltonen
Eetu Ehrola
Robin Valli
Saana Yli-Sorvari
Emmi Ketola
Essi Ervasti
Vilma Marttila
Manolis Huuki