Visa Kananoja Kokoomuksen Nuorten Liiton varapuheenjohtajaksi

Lue myös: Matias Marttinen Kokoomusnuorten puheenjohtajaksi

Pohjanmaan Kokoomusnuoret: Visa Kananoja Kokoomusnuorten varapuheenjohtajaksi

Visa Kananoja

Painokelpoinen kuva: klikkaa suuremmaksi ja tallenna nimellä.

Pohjanmaan Kokoomusnuoret tukevat yksimielisesti piirijärjestön puheenjohtajaa, 25-vuotiasta Visa Kananojaa Kokoomuksen Nuorten Liiton varapuheenjohtajaksi. Kananoja on vero-oikeudesta pro graduaan viimeistelevä tuleva kauppatieteiden maisteri Vaasan yliopistosta. Pohjanmaan Kokoomusnuorten puheenjohtajana Kananoja on toiminut lokakuusta 2011 alkaen ja lisäksi hän on kuulunut Kokoomusnuorten liittohallitukseen vuosina 2011 vastuullaan oikeuspolitiikka ja 2012 kunta- ja maatalouspolitiikka.

Visalla on laajat poliittiset verkostot sekä maakunnassa että valtakunnallisesti. Hän on Pohjanmaalla arvostettu toimija niin nuorten kuin koko Pohjanmaan Kokoomuksen piirin joukossakin, Pohjanmaan Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja Lotta Kasi toteaa ja jatkaa, yhtenä merkittävänä osoituksena tästä on myös se, että hänet äänestettiin syksyn piirikokouksessa selkeällä äänivyöryllä jatkamaan ukkopiirin varapuheenjohtajana.

Toimiessaan useissa eri luottamustehtävissä Kananojaa on kiitelty asioihin perehtymisestä ja asiantuntijuudesta, maltillisuudesta ja harkintakyvystä, määrätietoisuudesta, esimerkillisestä tasapuolisuudesta sekä rohkeudesta tarttua ongelmakohtiin. Kokoomusnuorissa Kananoja on toiminut aktiivina viiden vuoden ajan, kirkollis- ja kunnallispolitiikassa yhteensä seitsemän vuoden ajan. Kunnallisvaalien jälkeen Kananoja sai jatkokauden Jalasjärven kunnan vapaa-ajan lautakunnan puheenjohtajana, minkä lisäksi hän johtaa myös Jalasjärven seurakunnan jumalanpalvelus- ja musiikkityön johtokuntaa.

Piirillä ei ole muita ehdokkaita Kokoomusnuorten puheenjohtajistoon.

Lisätietoja:

Lotta Kasi